مشاور برندینگ
مشاور برندینگ از مشاغل جدیدی است که به تازگی در دنیا طرفدار پیدا کرده است. مشاور برندینگ جزو مشاغلی است که تخصص بسیار زیادی در زمینه بازاریابی و برند سازی نیاز دارد. بهترین مشاور برند سازی ایران که دارای سوابق اجرایی و دارای کتاب چاپ شده در این زمینه است دکتر محسن سیفی می باشد.
تعریف برندینگ
برندسازی فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت از یک شرکت، محصولات یا خدمات آن در ذهن مشتری با ترکیب عناصری مانند لوگو، طراحی، بیانیه ماموریت و یک موضوع ثابت در تمام ارتباطات بازاریابی است.
مشاور برندینگ کیست؟
4 مرحله برندینگ چیست؟
- مخاطب هدف خود را مشخص کنید.
- موقعیت محصول و کسب و کار خود را تعیین کنید.
- شخصیت شرکت خود را تعریف کنید.
- یک لوگو و شعار انتخاب کنید.
بهترین مشاور برندینگ کیست؟
بهترین مشاور برندینگ دکتر محسن سیفی است. دکتر محسن سیفی بهترین مشاور برندینگ ایران است زیرا تمام شاخص های علمی و عملی لازم و مرتبط با آن را دارد:
- آشنایی علمی با موضوع برندینگ
- انتشار کتاب دانشنامه برند یکی از جامع ترین کتاب های حوزه برندینگ ایران
- انتشار مقالات علمی در پورنال ها و کنفرانس های ملی و بین المللی معتبر بازاریابی
- تجربه عملی مشاوره بازاریابی و برندینگ شرکت های معتبر
- آشنایی کامل با هویت برند و هویت بصری و طراحی لوگو
اهمیت مشاور برندینگ
اهمیت مشاور برندینگ به علت رقابت شرکت ها بسیار زیاد است. برندینگ، پدیده ای که رفتار خریداران را متحول کرده است، زمانی که همه آنها به دنبال یافتن چیزهای عالی در فروشگاه ها هستند. اگر ابعاد یک برند قوی باشد، مشتریان نگران چیزی نیستند که در پس شکل گیری یک پدیده تبلیغاتی رخ می دهد، به این ترتیب برند آنها را به سمت خود در یک فروشگاه جذب می کند.
شرکتها همزمان تلاشهای زیادی را برای ایجاد هویت برند خود در فضای شلوغ بازار انجام میدهند. برای اینکه واقعاً بفهمیم چه کاری باید انجام شود، همراه با مهمترین بخشهای متقابل آن «چه زمانی» و «چگونه» باید شروع کنیم؛ می شویم.
هزینه مشاور برندینگ چقدر است؟
مشاور برندسازی می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. بسته به میزان ساعت خدمات مشاور برند سازی و استفاده از اصول و استراتژی های برندینگ از ساعتی 3 دلار تا 10 دلار می توان برای دستمزد مشاور برندینگ در نظر گرفت.
برندینگ و نحوه شروع آن
برندینگ این مفهوم مهم، به شکل کامل از نام تجاری متولد شد که امروزه بر سرنوشت یک محصول یا یک خدمات جدید در بازار حاکم است. خوب، کلمه برند از انگلیسی قدیم گرفته شده است که به معنای ” داغ زدن و یا چوب سوزان” است.
تاریخچه برندینگ
در سال 2700 قبل از میلاد از یک چوب فلزی داغ برای ایجاد علامت بر روی دام استفاده می شد تا صاحبان واقعی آنها بتوانند آنها را شناسایی کنند و در نتیجه از سرقت نیز جلوگیری شود. با توجه به این موضوع، تولیدکنندگان برای متمایز ساختن کالاهای خود در فضای شلوغ بازار شروع به علامت گذاری کالاهای خود کردند و از آن زمان تاکنون کل فرآیند تکامل زیادی پیدا کرده است. با این حال هیچ نام رسمی یا فرآیند تعریف شده ای برای آن وجود نداشت تا اینکه اخیراً انجمن بازاریابی آمریکا یک تعریف رسمی از کل فرآیند به شرح زیر ارائه کرد:
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از برند
انجمن بازاریابی آمریکا برند را به شکل زیر تعریف می کند:
«برند نام، اصطلاح، علامت، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنها است که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز ساختن آنها از کالاها و خدمات سایر فروشندگان است.»
بنابراین نام تجاری را می توان به عنوان فرآیندی درک کرد که به مدیر برند کمک می کند تا هویت مثبت متمایزی از محصول مورد بررسی را در ذهن مخاطب هدف مورد نظر ایجاد کند. استراتژی کامل برند باید با هر فعالیتی که برای ایجاد آگاهی بیشتر در مورد برند پیش میرود، در هم تنیده و کاملاً هماهنگ باشد.
مثال برندینگ
«گوگل» را میتوان بهعنوان مثالی شگفت انگیز در شرایط کنونی در نظر گرفت، زیرا کاربران اینترنت، هر زمان که میخواهند یک یا دو مورد را جستجو کنند، فقط آن را در گوگل جستجو میکنند و اکنون گوگل مترادف جستجو شده است و این در مورد استراتژیهای هوشمندانه برند میگوید. پشت آنرشته برندسازی به این شکل بسیار جوان است و هنوز در حال تکامل است، اما مدیر برند باید با تصویری که میخواهد برندش در ذهن مصرفکننده به دست بیاورد، کاملاً واضح باشد، استراتژیهای او باید بر این تمرکز داشته باشد که برندش چقدر خوب ایجاد میکند. ارتباط برقرار می کند و در قلب و ذهن مشتریان، مشتریان و مشتریان بالقوه قرار می گیرد، زیرا مجموع تجربیات و ادراکات آنها است. به هر حال، برند همان چیزی است که در ذهن مصرف کننده باقی می ماند، بسیار شبیه به خاطره ای که در آن به عنوان محصول یا خدمات فقط یک لحظه دیگر است، که بازه زمانی محدودی دارد!
اصول برندینگ چیست؟
هشت اصل برندینگ در دنیای امروزی وجود دارد که بسیار مهم است:
- متمایز شوید داشتن یک محصول متمایز و مرتبط برای موفقیت بسیار مهم است. …
- ادعای خود را مطرح کنید …
- بینش را بیابید. …
- به قول خود عمل کنید …
- احساساتی شوید …
- از خانه شروع کنید. …
- مالک رسانه خود باشید. …
- دیالوگ و گفتگو با مشتری را شروع کنید.
مشاور برندینگ
برای دریافت کامل ترین دوره های بازاریابی ایران کلیک کنید .
24 پاسخ
بهترین مشاور برند سازی و برندینگ اصفهان
بهترین مشاور برندینگ و برندسازی
بهترین مشاور برندینگ و بازاریابی
مشاور برند سازی و برندینگ اصفهان و بهترین مشاور بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی
مشاور برند سازی و برندینگ اصفهان و بازاریابی
برترین مشاور برندینگ در شهر اصفهان دکتر محسن سیفی
برترین مشاور حوزه برندینگ و فروش
مشاور برندسازی اصفهان
یکی از مشاوران خوب حوزه برندسازی اصفهان
دکتر محسن سیفی بهترین مشاور برند سازی و برندینگ
مشار برند سازی فقط دکتر محسن سیفی
دکتر سیفی برندسازی را خیلی خوب حوزه برندینگ و مشاوره را مسلط هستند. بهترین مشاور برند سازی اصفهان و ایران
یکی از بهترین مشاوران برند سازی که حوزه مشاوره برندینگ را در شهر اصفهان و شهر های همجوار به خوبی انجام می دهند.
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و تهران
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و یزد
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و شهرکرد
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و شیراز
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و یزد
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان و تهران
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان، تهران، یزد و شهر قم
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان، شیراز و شهرکرد
بهترین خدمات مشاور فروش، بازاریابی، برندسازی در شهر اصفهان با دکتر محسن سیفی