Png File
جستجو کردن
Close this search box.

مدرس برند سازی و برندینگ

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (1 امتیاز)

مدرس برند سازی و برندینگ

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

دکتر محسن سیفی

مدرس برند سازی و برندینگ ، دکتر محسن سیفی بهترین مدرس برند سازی و برندینگ در ایران می باشند. دکتر محسن سیفی همچنین مدیر تیم مشاوران www.hibrand.ir و مالک پلتفرم آموزش برندسازی  www.oxibox.ir می‌باشند. دکتر محسن سیفی مشاور برندسازی را از سال های ابتدایی تحصیلا تکمیلی خود آغاز کرد و رزومه اجرایی زیر را در زمینه برندینگ دارد:

  • رئیس کمیته گیمیفیکیشن در انجمن بازاریابی ایران
  • تالیف و ترجمه سه کتاب در حوزه گیمیفیکیشن
  • دبیر علمی اولین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن
  • دانشجوی برتر دکترای مدیریت سال 1399 کشور
  • مولف و مترجم 8 جلد کتاب بازاریابی و برندسازی
  • دارای سوابق و طرح های اجرایی در حوزه برندسازی
  • مشاور برندینگ 80 مجموعه و کسب و کار کشور
  • دارای بیش از 30 مقاله علمی در حوزه بازاریابی و برندسازی
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

مدرس برند سازی و برندینگ کیست؟

یک مدرس برندینگ به دانشجویان و مخاطبین خود کمک می کند تا برندسازی را از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته یاد بگیرند و درک کنند و ابزارها و برنامه هایی را که برای بیرون رفتن از بحران و دستیابی به نتایج رقابتی نیاز دارند در اختیار آنها قرار می دهد. به عبارت دیگر، یک مدرس برندینگ با دانشجویان و مخاطبین محتواها و نمونه هایی از برندها را بررسی می کند و در عین حال آنها را آموزش می دهد.

تعریف مدرس برند سازی و برندینگ

مدرس برندسازی چیست؟ مدرس برند به دانشجویان و مخاطبین خود کمک می کنند تا ابعاد برندسازی آشنا شوند و مدل های مطرح حوزه برندینگ را بشناسند هم چنین با اریه مثال از برند های به یاد ماندنی تجربیات یادگیری لذت بخشی ایجاد می کنند که برجسته باشند. مدرس برندسازی با چیزهایی مانند ایجاد محتوای منحصر به فرد، طراحی پیام ، ارائه توسعه ظاهر بصری برندها و داستان سرایی کار خود را غنی می کند. فقط به اپل، نایک یا مک دونالد فکر کنید – برخی از معروف ترین برندهای دنیا. اینها مثال های خوبی برای مخاطبین هستند.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

مدرس برند سازی و برندینگ چه می کند؟

همه آنچه که باید در مورد مدرس برندسازی بدانید در این مقاله آورده شده است. مورد مدرس برندسازی شخصی است که به دانشجویان و مخاطبین در مورد برندسازی آموزش می دهد، چرا باید زمان و پول خود را برای برندسازی سرمایه گذاری کنند و چگونه فرآیندهای برندسازی را به درستی پیاده سازی کنند.

بهترین مدرس برندسازی

دکتر محسن سیفی بهترین مدرس برند سازی و برندینگ در کشور  می باشند. دکتر محسن سیفی همچنین همان شخصی است که شما می خواهید توسط مخاطبین به عنوان سخنران برندینگ دیده شود. ایشان به عنوان بهترین مدرس برند سازی و برندینگ ، تخصص، اشتیاق، تجربه و تحصیلات مرتبط به عنوان یک معلم و سخنران برنسازی را دارد. اساساً، یک مدرس برندسازی به مردم می‌گوید که اگر می‌خواهید برندی را بسازید چه اقداماتی ضروری است؟

بهترین سخنران برندینگ

بهترین سخنران برندینگ ایران ، دکتر محسن سیفی  هستند. ایشان صاحب کتاب دانشنامه برند در ایران هستند که یکی بهترین آثار ارائه شده در این زمینه می باشد. همچنین دکتر محسن سیفی سخنران بیش از 20 کنفرانس و همایش داخلی و خارجی بوده اند.

سخنران برندینگ و برند سازی کیست؟

سخنران برندینگ و برند سازی فردی است که در کمک به کسب و کارها و سازمان ها در توسعه و اجرای استراتژی های موثر برندینگ تخصص دارد. آنها با مشتریان برای ایجاد یک هویت برند قوی کار می کنند، که شامل ایجاد یک پیام برند منحصر به فرد، طراحی هویت بصری و ایجاد یک تجربه برند ثابت در همه کانال ها می شود. سخنرانان برندینگ اغلب سابقه ای در بازاریابی، تبلیغات یا روابط عمومی دارند و ممکن است در طراحی گرافیک یا توسعه وب نیز تجربه داشته باشند.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

بهترین کتاب برندسازی و برندینگ

کتاب دانشنامه برند یکی از بهترین کتاب برندسازی و برندینگ ایران می باشد که در انتشارات گسترش علوم پایه چاپ شده و نوشته دکتر محسن سیفی و همکاران می باشد. این کتاب شامل 16 فصل مجزا در مورد سرفصل های برندینگ است و در هر فصل دارای مورد مطالعه ای و پرسشنامه سنجش و روش می باشد.

دانشنامه برند
دانشنامه برند

نقش یک مدرس برندینگ

اگر به دنبال اطلاعات یا منابع بیشتری در مورد مدرس برندسازی هستید، می‌توانید برای رویدادها، گفتگوها و محتوای مرتبط با برندسازی، وب‌سایت‌ها یا نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی آنها را بررسی کنید.

آیا مدرس برندینگ درآمد خوبی دارد؟

میانگین دستمزد مدرس برندسازی و برندینگ از حدود 74238 دلار در سال برای افراد حرفه ای تا 178141 دلار در سال برای افراد مبتدی و پیشرو متغیر است. مدرس برندینگ و سخنران برندسازی، بسته کلی پاداش و مزایا را همیشه ارزیابی می کنند و بعد شروع به کار می کنند.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

حرفه مدرس برندسازی چیست؟

به عنوان یک مدرس برندینگ، شما در موسسه های آموزشی با رویکرد بازاریابی و تبلیغات کار خواهید کرد و مسئولیت توسعه و اجرای برنامه های بازاریابی، نظارت بر طرح های تحقیقاتی و مدیریت فعالیت های تبلیغاتی را بر عهده خواهید داشت. بنابراین، به عنوان یک مدرس برند، بخش مهمی از فرآیند ساخت برند خواهید بود.

استاد برندینگ چیست؟

از نظر چشم اندازی جهانی استاد برندینگ محتوایی از ایجاد و مدیریت برندها ارائه می دهد تا به شما در ارائه استراتژی های هویت جهانی در یک محیط رقابتی فزاینده کمک کند. داده های پایه ای در مورد استاد برندینگ وجود دارد که نشان می دهد رزومه برای انتخاب استاد مهم است.

برندسازی چیست؟

یک استراتژیست برندسازی از خلاقیت خود برای یافتن راه های جدیدی برای بازاریابی مشتریان یا کارفرمایان خود استفاده می کند. آنها از مهارت های تفکر خلاق برای ایجاد شعارهای بازاریابی، آرم ها و طراحی های وب سایت استفاده می کنند و اطمینان حاصل می کنند که هر کدام با تصویر برند مورد نظر مطابقت دارند.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

چگونه یادگیری برندینگ را شروع کنم؟

برای یادگیری برندینگ به موارد زیر توجه کنید:

  • مهم ترین عناصر برندسازی را بیاموزید.
  • در مورد مخاطبان و رقابت خود تحقیق کنید.
  • یک داستان برند و بیانیه ماموریت ایجاد کنید.
  • با لوگوی شرکت شروع کنید و از آنجا به ساختن هویت بصری ادامه دهید.
  • همه چیز را در دستورالعمل های برندینگ جمع آوری کنید.

چگونه یک استاد برندسازی انتخاب کنم؟

نکاتی برای استاد برندسازی که باید مورد توجه قرار گیرد:

  • بررسی رومه استاد برندینگ
  • بررسی نمونه های اجرایی
  • با آنها مصاحبه کنید.
  • با دیگران در انتخاب آنها مشورت کنید.

تدریس برندینگ خوب است یا بد؟

تدریس برندینگ برای شما باعث می شود با دنیای تجارت و کسب و کار بهتر آشنا شوید. نام تجاری ابزار قدرتمندی است که به کسب و کارها در هر اندازه و در صنایع مختلف اجازه می دهد تا ارزش های خود را به اشتراک بگذارند، از رقبا متمایز شوند، ارزش منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند و با مصرف کنندگان اعتماد ایجاد کنند.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ

آیا مدرس برندینگ شغل خوبی است؟

بله، مدرس برندینگ همیشه جزو مشاغلی است که تقاضای زیادی دارد: در حال حاضر 21800 شغل برای این عنوان شغلی باز است. و انتظار می رود تعداد مشاغل مدرس برندینگ در 10 سال آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، رشد شغلی پیش بینی شده برای دوره 2021-2031 در ایالات متحده 23 درصد است.

مدرس برندسازی در دوره MBA چیست؟

MBA یک دوره مهرت در بازاریابی است که نیاز مند مدرس برندسازی برای مخاطبان خود می باشد: برند و مدیریت بازاریابی یکی از مهم ترین سرفصل های دوره MBA. است. توسعه مهارت ها و ذهنیت بازاریابی برای مدیریت تمام جنبه های یک نام تجاری یا هدایت تخصصی بازاریابی در هر صنعتی مهم است.

آیا مدرس برندسازی بهتر از بازاریابی است؟

شرکتی که به دنبال افزایش فروش و درآمد است، می‌تواند فقط به تاکتیک‌های بازاریابی مستقل، مانند جستجوی کلمات کلیدی SEO یا تبلیغات پولی، تکیه کند. اما اگر می‌خواهید آگاهی، تعامل و تبدیل‌ها را افزایش دهید، به برندسازی قوی نیز نیاز دارید.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی و برندینگ


برای آشنایی بیشتر با برند سازی و برندینگ  کلیک کنید.

6 پاسخ

  1. بهترین مدرس برند سازی و برندینگ در ایران و برای شرکت های دولتی

  2. بهترین مدرس برند سازی و برندینگ برای شرکت های دانش بنیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه چیزی میخوانید

مقالات مرتبط