Png File
جستجو کردن
Close this search box.

مدرس برند سازی شخصی

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (4 امتیاز)

مدرس برند سازی شخصی

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

دکتر محسن سیفی

مدرس برند سازی شخصی ، دکتر محسن سیفی بهترین مدرس برند سازی شخصی و برندینگ در ایران می باشند. دکتر محسن سیفی همچنین مدیر تیم مشاوران www.hibrand.ir و مالک پلتفرم آموزش برندسازی  www.oxibox.irمی‌باشند. دکتر محسن سیفی مشاور برندسازی را از سال های ابتدایی تحصیلا تکمیلی خود آغاز کرد و رزومه اجرایی زیر را در زمینه برندینگ دارد:

  1. رئیس کمیته گیمیفیکیشن در انجمن بازاریابی ایران
  2. تالیف و ترجمه سه کتاب در حوزه گیمیفیکیشن
  3. دبیر علمی اولین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن
  4. دانشجوی برتر دکترای مدیریت سال 1399 کشور
  5. مولف و مترجم 8 جلد کتاب بازاریابی و برندسازی
  6. دارای سوابق و طرح های اجرایی در حوزه برندسازی
  7. مشاور برندینگ 80 مجموعه و کسب و کار کشور
  8. دارای بیش از 30 مقاله علمی در حوزه بازاریابی و برندساز
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

مدرس برند سازی شخصی کیست؟

مدرس برندسازی شخصی، فردی است که به افراد کمک می‌کند ویژگی‌ها، ارزش‌ها و نقاط قوت منحصربه‌فرد خود را کشف کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا آن‌ها را به یک برند شخصی جذاب تبدیل کنند.

تعریف مدرس برند سازی شخصی 

مدرس برندسازی شخصی به مشتریان خود کمک می کنند برند شخصی به یاد ماندنی ایجاد کنند که برجسته باشند. شما از مشتریان خود با چیزهایی مانند پیام رسانی، توسعه ظاهر بصری آنها و داستان سرایی حمایت می کنید. فقط به اپل، نایک یا مک دونالد فکر کنید برخی از معروف ترین برندهای دنیا. مردم برند خود را آنقدر خوب می شناسند که فقط به خاطر آن خرید می کنند.

بهترین مدرس برند سازی شخصی 

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

یک مدرس برندسازی شخصی چه می کند؟ 

یک مدرس برندسازی شخصی فردی است که می داند چگونه برند شخصی خود را به مخاطبان مورد نظر خود متصل کند. یک مدرس برندسازی شخصی از منابع و تکنیک های بسیاری برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف برندسازی شخصی خود استفاده می کند. در زیر پنج پیشرفت اساسی وجود دارد که یک استراتژیست برندسازی شخصی می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

بهترین دوره آموزشی برند سازی شخصی 

بهترین دوره آموزشی برند سازی شخصی توسط دکتر محسن سیفی تدوین شده و روی پلتفرم آموزش برندسازی  www.oxibox.ir قابل تهیه می باشد. این دوره خلاصه 14 کتاب انگیزشی و مفید دنیای کسب و کار و توسعه فردی می باشد.

مدرس برند سازی شخصی چه می کند؟

چگونه مدرس برندسازی شخصی به شما کمک می کنند تا به سطح بعدی برسید؟ یک مدرس برندسازی شخصی به افراد کمک می کند تا برندهای شخصی را توسعه، حفظ، بهبود، اختراع مجدد و مدیریت کنند. این می تواند هر چیزی باشد، از ارائه نکات و راهنمایی برای برندسازی شخصی در مورد استراتژی یا حضور در رسانه های اجتماعی تا کمک به معرفی مشتریان در رسانه ها.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

آیا مدرس برند سازی شخصی شغل خوبی است؟

مدرس برندسازی شخصی بودن یک فرد؛ شغلی سرگرم کننده و با ارزشی است. این شغلی است که همیشه جذاب و چالش برانگیز است. برای اکثر افراد، ارزش سرمایه گذاری سه تا پنج سال کار برای ایجاد مهارت ها و تجربه برای انجام یک کار خوب را دارد.

مخاطبان هدف مدرس برند سازی شخصی چه کسانی هستند؟

مخاطبان هدف مدرس برندسازی شخصی افرادی هستند که می خواهید درباره شما بشناسید، مانند کارفرمایان بالقوه، گروه های اجتماعی یا رئیس فعلی شما. شما برند شخصی خود را برای این افراد بازاریابی می کنید تا برند شما جهت خاصی داشته باشد. بالاخره همه به شما علاقه ندارند.

درآمد مدرس برند سازی شخصی چقدر است؟

اکثر مدرسان برندسازی شخصی برای هر پروژه هزینه دریافت می کنند. با این حال، اگر تصمیم به پرداخت ساعتی دارید، بسته به اندازه و مکان آن، انتظار داشته باشید که برای یک مدرس برندسازی شخصی با تجربه 100 تا 200 دلار در ساعت و 200 تا 700 دلار در ساعت برای آژانس برندسازی بپردازید.

هزینه مدرس برند سازی شخصی چقدر است؟

به طور متوسط، برای برندسازی خود به عنوان یک مشاور، مربی یا صاحب کسب و کار کوچک، می توانید انتظار داشته باشید که بین 2000 تا 50000 دلار برای خدمات برندسازی شخصی بپردازید.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

چگونه مدرس برند سازی شخصی شوم؟

در سال جدید به یک مدرس برندسازی شخصی تبدیل شوید (راهنمای گام به گام مدرس برندسازی شخصی)‏

  • ویدیوهای بیشتر در یوتیوب ببینید
  • مرحله 1: کسب تجربه در صنعت …
  • مرحله 2: یاد بگیرید یا چارچوب خود را تعریف کنید. …
  • مرحله 3: خود را در برندسازی شخصی قرار دهید. …
  • مرحله 4: پیشنهاد خود را تعریف کنید. …
  • مرحله 5: استراتژی بازاریابی خود را تعریف کنید.

آیا مدرس برند سازی شخصی یک مهارت است؟

چگونه برند شخصی خود را تعریف کنید، توسعه دهید و ارتباط برقرار کنید؟ برند شخصی شما ترکیبی از مهارت‌های شما، ارزش‌هایی است که ارائه می‌دهید و تأثیری که بر دیگران می‌گذارید. اگرچه ساختن فعالانه برند شخصی شما ممکن است یک تلاش خودخواهانه به نظر برسد، اما دور از آن است. این یک انتخاب قدرتمند است

چگونه برندسازی شخصی کنم؟

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

رویکردی جدید برای ساختن برند شخصی شما

یک فرآیند هفت مرحله ای برای برند سازی شخصی مراحل زیر است:

  • هدف خود را مشخص کنید. ابتدا به یک چشم انداز و ماموریت بلند مدت نیاز دارید. …
  • ارزش ویژه برند شخصی خود را حسابرسی کنید. …
  • روایت شخصی خود را بسازید. …
  • برند خود را تجسم کنید. …
  • داستان برند خود را به اشتراک بگذارید. …
  • برند خود را اجتماعی کنید …
  • نام تجاری خود را مجددا ارزیابی و تنظیم کنید.

کارگاه آموزشی برندسازی شخصی چیست؟

این کارگاه برای کمک به شما طراحی شده است که در مورد برند شخصی خود فکر کنید و گام های عملی در مورد نحوه شروع ساخت و برقراری ارتباط آنلاین و آفلاین در اختیار شما قرار دهد، چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، نقاط قوت و مهارت های اصلی شما و همچنین ارزشی که می توانید برای یک شرکت بیاورید.

چگونه از برندسازی شخصی کسب درآمد می کنید؟

در اینجا 7 روش برتر برای کسب درآمد اضافی با برند شخصی خود آورده شده است.

  1. به دیگران کمک کنید تا به ارتفاعات جدید برسند. …
  2. دانش خود را در یک کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. …
  3. محصولات ایجاد کنید. …
  4. به دیگران کمک کنید تقلب کنند. …
  5. دانش خود را در یک دوره آنلاین بسته بندی کنید. …
  6. استاد کلاس مستر خود شوید. …
  7. با یک خبرنامه پولی، بینش عمیق تری ارائه دهید.

آیا برندسازی شخصی دشوار است؟

بدون سرمایه گذاری روی خودتان، ایجاد یک برند حرفه ای و شیک که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود، می تواند چالش برانگیز باشد. در پایان، ساختن یک برند شخصی سفری است که نیازمند فداکاری، تلاش و غلبه بر چالش‌های مختلف است

آیا برندسازی شخصی آینده است؟

یکی از مدرسان برندسازی شخصی می گوید: «برندسازی شخصی نه تنها یک مفهوم اصلی است، بلکه یک سرمایه گذاری غیرقابل مذاکره برای رهبران است. “مردم با این واقعیت بیدار می شوند که اگر شما صاحب روایت خود نباشید، شخص دیگری آن را برای شما خواهد نوشت.” اما برندسازی شخصی نیز در حال جلب توجه است زیرا انجام آن آسان تر می شود.

اولین قدم در برندسازی شخصی چیست؟

اولین قدم در برند سازی شخصی شامل موارد زیر می باشد:

  • مراحل ساخت یک برند شخصی قوی
  • آنچه شما را منحصر به فرد می کند را شناسایی کنید. …
  • مخاطب هدف خود را کاملاً درک کنید. …
  • توصیف کننده های برند خود را تعریف کنید. …
  • پیام های خود را نادیده بگیرید. …
  • پلتفرم های مربوطه را انتخاب کنید که مناسب مخاطب هدف شما باشد. …
  • محتوای جذاب ایجاد کنید. …
  • یک فرکانس منظم از ارسال را حفظ کنید.

نمونه ای از برند شخصی چیست؟

با هویت برند شخصی، می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و از رقبای خود جدا باشید. برای مثال، توری دانلپ، خالق و متخصص پول Teachable، یک برند شخصی قوی ساخته است. این ارزش او را نشان می دهد – کمک به نسل هزاره، به ویژه زنان، در برنامه ریزی مالی و انتقال شغلی.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ
دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ

تفاوت بین برندسازی و برندسازی شخصی چیست؟

یک برند تجاری حول هویتی ساخته می شود که شما برای کسب و کار خود ایجاد می کنید و مستقل از نام شخصی شماست. یک برند شخصی پیرامون شخص شما ساخته می شود و نام شما و نام تجاری شما یکی خواهد بود. چه چیزی یک برند شخصی را تعریف می کند؟ یک برند شخصی حول یک فرد متمرکز است.

سه گام ساده برای ساخت برند شخصی 

آیا برند شخصی شما می تواند به یک شغل تمام وقت و درآمدزا تبدیل شود؟! پاسخ کاملاً بله است! اگر استعداد یا مهارت خاصی دارید، می‌توانید محصول یا خدماتی را حول آن بسازید، و در ایجاد و رشد برند شخصی خود به صورت آنلاین ثابت قدم هستید، پس آسمان محدودیت شما نیست.

آیا برندسازی شخصی برای همه است؟

همه به برندسازی شخصی نیاز دارند زیرا هرکسی یک برند شخصی دارد. برند شما روشی است که دیگران از شما و انتظاراتی که در نتیجه شکل می‌دهند، درک می‌کنند. برندهای شخصی اغلب به صورت ارگانیک تکامل می یابند. هر بار که برای یک مهمانی لباس می پوشید، پیشنهادی می نویسید یا در رسانه های اجتماعی پست می کنید، برند خود را نشان می دهید.

دکتر محسن سیفی مدرس برند سازی شخصی و برندینگ


برای آشنایی بیشتر با برند سازی و برندینگ  کلیک کنید.

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه چیزی میخوانید

مقالات مرتبط