Png File
جستجو کردن
Close this search box.

مشاور گیمیفیکیشن

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (20 امتیاز)

مشاور گیمیفیکشن

مشاور برند، متخصصی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در طول زمان مشتریان خود را حفظ کنند و مشارکت افراد جدید را در کسب و کار خود افزایش دهند.  مشاور گیمیفیکیشن از مشاغل جدیدی است که با طراحی برنامه های وفاداری باعث می‌شود تبلیغات و محتوا محرک مهم‌تری برای عملکرد تجاری باشد. مشاوران گیمیفیکیشن اغلب در کنار مدیران ارشد و سایر شرکا – در زمینه هایی مانند فناوری، روابط عمومی و غیره کار می کنند.

مشاور گیمیفیکشن ایران

دکتر محسن سیفی یکی از بهترین مشاوران گیمیفیکیشن و طراحی رفتار  در ایران می باشند. دکتر محسن سیفی همچنین مدیر تیم مشاوران hibrand.ir  می‌باشند. دکتر محسن سیفی مشاورگیمیفیکیشن را از سال های ابتدایی تحصیلا تکمیلی خود آغاز کرد و رزومه اجرایی زیر را در زمینه گیمیفیکیشن دارد:

  1. رئیس کمیته گیمیفیکیشن در انجمن بازاریابی ایران
  2. تالیف و ترجمه سه کتاب در حوزه گیمیفیکیشن
  3. دبیر علمی اولین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن
  4. دارای سوابق و طرح های اجرایی در حوزه گیمیفیکیشن
  5. مدرس دوره های متعدد در زمینه گیمیفیکیشن

بهترین تیم مشاوره گیمیفیکشن

تیم مشاوران hibrand.ir  یکی از بهترین مشاوران گیمیفیکیشن و طراحی رفتار  در ایران می‌باشند. تیم مشاور گیمیفیکیشن hibrand.ir  دارای مزیت های زیر نسبت به دیگر تیم های مشاور گیمیفیکیشن است:

  1. بهره مندی از بهترین متخصصان حوزه گیمیفیکیشن ایران
  2. آشنایی کامل علمی و عملی با حوزه بازی ها و بازی پردازی
  3. سوابق اجرایی قوی اعضا
  4. ارتباطات سازمانی و فرا سازمانی با نهاد های مرتبط با حوزه گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن استفاده از عناصر بازی و تکنیک های طراحی بازی دیجیتال برای مشکلات غیر بازی مانند چالش های تجاری و تاثیرات اجتماعی است. این دوره به شما مکانیسم های گیمیفیکیشن، چرایی این پتانسیل فوق العاده و نحوه استفاده موثر از آن را آموزش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم شرح داده شده در دوره، می توانید کتاب پروفسور ورباخ برای پیروزی: چگونه تفکر بازی می تواند کسب و کار شما را متحول کند در قالب چاپ یا کتاب الکترونیکی به چندین زبان خریداری کنید.

نام دیگر گیمیفیکیشن چیست؟

تفکر بازیگوش. بازی های روزمره سرگرمی آموزشی اینها تنها چند جایگزین پیشنهادی برای گیمیفیکیشن هستند که به سرعت به اصطلاحی تبدیل شده است که همه دوست دارند از آن متنفر باشند.

تکنیک های گیمیفیکیشن چیست؟

تکنیک های گیمیفیکیشن از عناصر و اصول بازی برای ایجاد یک تجربه یادگیری جذاب استفاده می کنند. برخی از دستاوردهای مرتبط عبارتند از: انگیزه فراگیر بالاتر (برای مشارکت و تکمیل). سطوح تعامل بالاتر.

آیا گیمیفیکیشن یک فناوری است؟

گیمیفیکیشن یک فناوری متقاعدکننده است که تلاش می‌کند با فعال کردن انگیزه‌های فردی از طریق عناصر طراحی بازی، بر رفتارها تأثیر بگذارد و نمونه‌ای از ایجاد یک محیط حل مسئله با رفاقت است که در آن می‌توان وظایف را به شیوه‌ای هدف‌محور بررسی و افزایش داد.

سه شرط موفقیت مشاور گیمیفیکیشن چیست؟

معنی‌داری، شرطی‌سازی و ارتباط. این 3 جنبه برای موفقیت هر پروژه گیمیفیکیشن ضروری است.

هدف از مشاور گیمیفیکیشن چیست؟

گیمیفیکیشن اضافه کردن مکانیک بازی به محیط‌های غیربازی مانند وب‌سایت، انجمن آنلاین، سیستم مدیریت یادگیری یا اینترانت کسب ‌وکار برای افزایش مشارکت است. هدف گیمیفیکیشن تعامل با مصرف کنندگان، کارمندان و شرکا برای الهام بخشیدن به همکاری، اشتراک گذاری و تعامل است.

انواع گیمیفیکیشن

دو رویکرد کلیدی برای ارائه گیمیفیکیشن در صنعت وجود دارد – ساختاری و مبتنی بر محتوا.

ابعاد گیمیفیکیشن

دو بعد کلیدی برای ارائه گیمیفیکیشن در خدمات وجود دارد:

گیمیفیکیشن ساختاری (Structural gamification) : گیمیفیکیشن ساختاری زمانی است که یک برنامه دارای عناصر بازی در ساختار محتوا است اما این دو به هم مرتبط نیستند.

گیمیفیکیشن محتوا (Content gamification) :گیمیفیکیشن محتوا زمانی است که عناصر بازی «سرگرم کننده» واقعی برنامه شما با برنامه بازی مرتبط باشد.

پلتفرم های مشاور گیمیفیکیشن چیست؟

نرم‌افزار گیمیفیکیشن پلتفرمی است که شامل استفاده از عناصر بازی مانند امتیازات رایگان، امتیاز، نشان‌ها و سایر مشوق‌ها برای تشویق مشارکت است. این شامل استفاده از مکانیسم‌های طراحی بازی در زمینه‌های غیر بازی است و برای ایجاد انگیزه در مشارکت، تقویت تعامل و بهبود وفاداری مشتری طراحی شده است.

هدف اصلی مشاور گیمیفیکیشن چیست؟

مشاور گیمیفیکیشن عملی است که شامل استفاده از اصول برگرفته از بازی های ویدیویی برای طراحی محصولاتی است که معمولاً بازی محسوب نمی شوند. هدف از مشاور گیمیفیکیشن، درگیر نگه داشتن کاربران و در چارچوب آموزش الکترونیکی، کمک به کاربران در دستیابی به اهداف خود در عین حال سرگرمی است.

چرا یادگیری Gamified مهم است؟

گیمیفیکیشن برای یادگیری می تواند مفید باشد زیرا بازی ها مهارت های مادام العمر مانند حل مسئله، تفکر انتقادی،

تفاوت بین گیمیفیکیشن و یادگیری مبتنی بر بازی چیست؟

تعاریف و تفاوت ها

یادگیری مبتنی بر بازی، محتوای مطالب آموزشی شما را می گیرد و آن را سرگرم کننده می کند. گیمیفیکیشن کاربرد عناصر بازی در یک زمینه غیر بازی است. این کار برای ترویج یک رفتار مطلوب خاص برای هدایت آن نتایج یادگیری انجام می شود.آگاهی اجتماعی، همکاری و همکاری را القا می کنند.

مشاوره گیمیفیکیشن شبکه های اجتماعی چیست؟

گیمیفیکیشن تمرینی است برای افزودن عناصر بازی مانند مانند امتیازدهی، رقابت و قوانین برای پاداش دادن به رفتار در یک محیط غیر بازی. هر بار که دندان هایتان را مسواک می زنید به این فکر کنید که امتیاز بگیرید.

معایب گیمیفیکیشن چیست؟

معایب گیمیفیکیشن

  • گران برای توسعه. توسعه بازی ها بیشتر از طراحی آموزشی سنتی طول می کشد. وقت طلاست. …
  • کاهش ارزش در طول زمان نه تنها توسعه بازی ها پرهزینه است، بلکه نگهداری آنها نیز پرهزینه است. …
  • بازی هایی که فقط آزمون هایی با نقاب ضعیف هستند.

مثال های گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن در محتوا

در اینجا برخی از مفیدترین نکات برای شروع گیمیفیکیشن در محتوا آورده شده است:

  • از کوچک شروع کنید. …
  • نمونه های موفق را مرور کنید …
  • ساختار خود را درک کنید و آن را ساده نگه دارید. …
  • مخاطب هدف خود را بشناسید …
  • انگیزه های واضح داشته باشید …
  • تعیین اهداف …
  • با تکنولوژی تکامل پیدا کنید.

گیمیفیکیشن در بازاریابی

چگونه از گیمیفیکیشن در بازاریابی استفاده می شود؟

در زیر پنج نمونه آزمایش شده و آزمایش شده بازاریابی ایمیلی گیمیفیکیشن آورده شده است که می توانید از امروز شروع به استفاده از آنها کنید!

  • بازی های واقعی را بگنجانید. …
  • یک برنامه پاداش وفاداری را اجرا کنید که یک بازی نیز هست. …
  • تعامل با مشتری را تشویق کنید. …
  • با اجرای یک مسابقه گیمیفیکیشن را در کسب و کار خود ادغام کنید. …
  • به روحیه رقابتی مخاطبان خود ضربه بزنید.

گیمیفیکیشن در یادگیری

3 راه برای گیمیفای کردن کلاس درس

بازی های قدیمی را برای استفاده در کلاس تطبیق دهید. شکار لاشخور، یکنوع بازی شبیه لوتو، بازی‌های تاس، Connect Four و Scrabble دهه‌هاست که وجود دارند و می‌توانند برای یادگیری کلاس درس سازگار شوند.

  • بازی های دیجیتال انجام دهید. …
  • تلاش ایجاد کنید …
  • آن را با یک  بازی نبرد (رئیس و مرئوس در مبارزه) چالشی کنید.

گیمیفیکیشن در برند سازی

چرا برندها از گیمیفیکیشن استفاده می کنند؟

مفهوم گیمیفیکیشن به طور فزاینده ای در استراتژی های بازاریابی در میان انواع برندهای مختلف در صنایع مختلف اجرا می شود. نشان داده شده است که مشتریان را درگیر می کند و آنها را تشویق می کند که بخواهند برگردند، که وفاداری مشتری را افزایش می دهد. نایک و سامسونگ از اولین برند هایی بودند که با اهداف برند سازی از این پدیده استفاده کردند.

گیمیفیکیشن در تبلیغات

گیمیفیکیشن چگونه تبلیغات را تغییر می دهد؟

گیمیفیکیشن تبلیغات را جذاب تر می کند. همانطور که تبلیغات تعاملی تر و شخصی تر می شوند، جذاب تر می شوند. به جای اینکه صرفاً یک تبلیغ نشان داده شود، مصرف کنندگان با آن تعامل دارند. به آنها فرصتی داده می شود که فقط با انجام یک بازی، جایزه، مسابقه قرعه کشی یا امتیاز برنده شوند.

7 پاسخ

  1. بهترین مشاور بازی وار سازی و گیمیفیکیشن دکتر محسن سیفی هستند

  2. بهترین سخنران و مشاور حوزه گیمیفیکیشن دکتر محسن سیفی هستند.

  3. بهترین مشاور در زمینه گیمیفیکیشن و بهترین مدرس گیمیفیکیشن ایران دکتر سیفی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه چیزی میخوانید

مقالات مرتبط